Uppdaterar medan jag kan! :(

Let's leave no words unspoken
And save regrets for the broken
Will you even look back when you think of me?

I keep my head above the water
While they drown in the undertow
Let's leave no words unspoken and save regrets for the broken
Will you even look back when you think of me?

All I want is a place to call my own
To mend the hearts of everyone who feels alone
Whoa, you know to keep your hopes up high
And your head down low

So let's get back to when everything seemed perfect
Not a worry in the world, tell me was this all worth it?
I get what I want so everyone's always judging me
I'm not afraid of anything, I've got the whole world in front of me

All I want is a place to call my own
To mend the hearts of everyone who feels alone
Whoa, you know to keep your hopes up high
And your head down low


Några rader från en bra låt. Ifall ni undrar. A Day To Remember- All I want heter den ifall någon bryr sig.. Haha :(
Är så uttråkad.. Har ont i huvudet och har ångest. Ska typ sätta mig i ett hörn och gråta /emo style.
Vill bara ha en kram nu. Helt seriöst. Bara en kram, med massor av äkta, söt kärlek. :(
Gah, herregud. Kommer säkert hamna i världens "Fuck allt, ingen älskar mig, låt mig vara" mode... HAHA fyfan, det vill jag inte. :( Vill sova...Och vill bort från Stockholm. Stockholm suger, fyfan. Så värdelöst :( Låter som världens emo nu, men det är så jag känner mig nu iaf. HAH, GUD, FML. ;( Tycker att alla borde säga att ni älskar mig.. :( HAHAHA, PATHETIC MUCH? :O
Okej, nu är jag klar. Ska göra allt jag kan för att må bra. Hatar att må dåligt jao bre sho och andra äckliga ord som bara p12or använder när de vill verka lite coola :cool:
Fu. Hejdå.

EMO STYLE NURÅ. TAGGAAAA MÅ SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0