WAZZAAA?

OKEJ, hemma nu, etfer en lång skoldag och mycket tunnelbaneåkande! :D

Ja, som sagt, mina onsdagar börjar med hemkunskap! :) Och som ni vet, suger jag på matlagning och bakning osvosv xD
Så.... haha.. ja, vi bakade cheesecake-chokladmuffins.. Eller mja, vi försökte iaf :(
Allt blev jätttebra, tills jag råkade ha i typ en matsked bikarbonat och typ 5 liter vaniljsocker för mycket.. HAHA. Usch :( Allas smet blev asbra, men våran blev skitäcklig. MEN JA, vi körde på det ändå! :D Så vi var pro'iga och bah; NU SÄTTER VI IN DOM HÄR I UNGNEN :cool:
Dom skulle typ vara inne i 25 minuter. Vi hade dom inne i 17 minuter och dom blev brända som jag vettefan. Alltså, dom var helt svarta. Typ, tänk er ett svart papper. <--- så svarta :(
SÅ DET BLEV INGA MUFFINS FÖR MIN GRUPP ;(

Ohwell. Resten av dagen gick väl bra. Science, sexualkunskap typ. Sen engelska, skriver skräckhistorier :thumbup:
OCH SÅ VARE BACON TILL LUNCH <333333
Tänkte typ på babe då.. etfersom vi åt bacon på alla hjärtans dag. Så bäst att jag drunkar i regnet ;(

Syslöjd är bäst. Min väska är snart klar, whooop! :D Sen så istället för elevens val idag, så har vi något inom alla engelska skolor i sverige typ, "urovision song contest" fast på franska och spanska, där folk/klasser får delta. Så jävla kul att kolla på.. HAHA :D
Ohwell, sen efter skolan åkte jag hela gröna linjen med Ella, drack pepsi och åt choklad. :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0