Yeh. Fuck this.

Mår piss. Bölar som en skitunge. Vill kräkas. Skakar som en vibrator. osv.
Men andra ord: Jag är smuts.
Kommer inte blogga på ett bra tag, är helt förstörd och måste fixa mig själv så att jag inte typ dör.
Ni når mig på mobilen eller facebook. Kanske. Vill dock inte prata med en enda människa just nu. Någonsin. Så, stryk det! Ingen pratar med mig från och med nu. Ingen smsar, ingen ringer, ingen hälsar på, ingen försöker muntra upp mig. okej? För det är meningslöst. Orkar inte längre.
Så, ah. Hejdå så länge.
Fortsätt le dock! För min skull? För oavsett vad nån säger är du vacker och underbar. Håll huvudet högt och var stolt över dig själv. Bara för att jag aldrig fick höra det, betyder det inte att du inte ska få höra det. Så ta åt dig. Var dig själv, innan jag tvångsmatar dig med min alldeles egna hemmagjorda mat.

NEJ MEN HERREGUD VAD EMO DU ÄR AMANDA, SHIT ASSOOO. OMFG.
^If you tell me that, kommer jag garanterat att slå dig så hårt att du svimmar av för att sen mata kossorna med dig.

Kommentarer
Postat av: AN

finns en person på facebook som har den profilbilden han heter Patrik davidsson... alltså det inlägget du skrev med en du chattade med på kamrat... tänkte du ville veta.. eftersom någon av dom är fake.. eller båda. snygg blogg förresten!

2012-04-24 @ 15:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0