ÅÅÅÅH HEJ OCH HÅ

Uppdaterar som en åsna. Med all rätt.
Allt är sämre än vanligt. Ni kan typ.. tänka er det värsta som hänt er x100. Dubbla det och lägg till en dos huvudvärk. Då har ni ungefär min situation.
Skolan har börjat och jag hatar det.
Hösten är kommen och jag hatar det.
Alla hatar mig och jag hatar det.
Jag hatar alla och.. det är standard.
Lol jag suger.
Åkte hem från skolan innan jag slutade. Två timmar innan eller nåt sånt.
Åkte gråtandes hem från skolan med irriterande äckelbarn efter mig som skrek "Amanda skolkar, omg". Nej. Det gjorde jag inte. Så käften.
Kom hem. Mamma kramade skiten ur mig och behandlade mig som en liten prinsessa. Älskar min mamma mest av allt. And by the look of it, är hon nog den enda som älskar mig tillbaks. <3
Tryckt i mig en liter glass, med ögonen fulla av gråt. Fått höra varenda skällsord i hela världen på bara några timmar. Great typ.
Ska försöka byta klass snart också. Ingen vet det än.. Förutom nu. Lol. Nu vet alla. Typ. (((((((((:
Nejmen. Inte säkert. Något jag överväger starkt dock. Vill helst byta skola, men inte kommit in nånstans ännu.
Fu. Osv.
Ska försöka uppdatera mer. Ska verkligen försöka. Men.. Nu vill jag mest må bra och.. I dunno.. Ha stöd. Få kärlek, osv,
Bläääää. njwduedhöa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback