ÅH JAG SUGER. DÖD ÅT ALLT

Ja. Jag har inte uppdaterat. Och jag bryr mig inte ens. Allt är ett helvete just nu. Förutom mina underbara vänner som jag avgudar och är helt bäst. Älskar er. Massor.
Resten kan drunkna i regnet...
Nejmen.
Åh.
Gillar er med.
Men,
Jag mår sämst och allt är sämst och jag är sämst och du är sämst och din mamma är sämst och Nicki Minaj är sämst.
Håkan Hellström är inte sämst. Kent är inte sämst. The libertines är inte sämst. Joy division är inte sämst. Min mamma är inte sämst. Osv,
Men ah.
De senaste dagarna har varit otroligt jobbiga för mig, och jag tror seriöst inte att ni förstår det. Helt hemskt jobbiga. Gråtit pöler lika stora som medelhavet osv. Men. Ah. Jag klarar mig, I guess!
Vaknade upp hos ella idag, tog en dusch och bebi hade gjort frukost <3
åkte sen till IKEA med min underbara CPfamilj.
Nu ska jag dö i en eld. Bai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0