Amanda svarar! | UP TO DATE!

Nu kanske den där bilden blev lite liten. Men! Hoppas ni ser vad det står ändå. :D
Kan berätta litegrann sådär. Vill inte riskera att berätta sånt som min syster inte vill att alla ska få reda på och så.
Ehm. Ja!
Det var för två år sen, eller lite längre sen kanske, som jag först fick höra det från min syster. Blev chockad såklart, men såg inget problem med det. Hon höll det hemligt för våra föräldrar i några månader kanske, innan hon bestämde sig för att berätta för mamma. Och ah, mamma visste typ redan. Och hon tog det väldigt bra. Pappa hade svårare för att ta in det i och med att han är rätt så religös, men han accepterade det osv! Likaså alla mina syskon :) Dom har varit tillsammans i drygt två år nu, och de verkar vara hur lyckliga som helst tillsammans! 
Är jättestolt över min syster och allt hon står för, precis som pretty much alla som känner henne är. Homosexualitet förändrar inte människor på något annat sätt än att man har känslor för samma kön. Det är fortfarande samma människa och hon blir bara bättre för varje dag! :)
 
NÄMEN HEJSAN! :D
Igår fyllde som sagt min snygga syster 16 somrar och det firades gott och väl! Runt klockan nio drog jag mig mot att träffa Ella för att spendera natten där :)
Vi stannade uppe tills klockan var halv 8 på morgonen ungefär.. HAHA.. Ella stekte bacon åt mig som en söt liten fru innan vi fixade oss för att dra in till stan för att köpa hårfärg! :)
Och det gjorde vi också. Så åkte vi tillbaka till Ella och bakade en kladdkaka som vi aldrig åt. 
NU ÄR MITT HÅR INTE LILA LÄNGRE, OCH NI MÅSTE VÄNTA TILLS IMORGON/IDAG FÖR ATT FÅ SEEE! :cool:
Nu ska jag äta nåt. HAHAH. Puss!
Spegelvänt, men. MIN FINA KENT-TRÖJA. <3 SÅ UNDERBART
Imorn bär det av för att träffa Ella och åka ut med hennes båt! Kulkul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0