ÄNDRAR LITE. HEMMA IDAG OCKSÅ.

Godmorgon på er. Typ.
Ehem. Är inte i skolan idag. Som ni kanske märker.
Men. Ja. Av personliga anledningar som jag mer än gärna håller för mig själv. :)
Vill somna om. Men. Är kissnödig.. HAHAHA.. Så det går inte :(
Plus att min rullgardin redan är uppdragen.. Och jag har redan satt på Kent på högsta volym. Så.. NU ÄR JAG VAKEN OCH FULL AV KISS LIV! :)

Ska typ.. Käka glass. Och lyssna på kent. Och kanske göra om min header. Ser ju annorlunda ut nu också. Typ det jag ska göra hela dagen. Och krypa ihop bredvid min mamma och sno lite av hennes kärlek. Som en chef. :cool:

OCH JUST DEEEET! Funderade en lång stund på att lägga ner min blogg helt och hållet. 
Sen tänkte jag att.. Nej. Kan ju göra det till något bra istället.
Så. Ska nog införa några kategorier, och typ. Ha en bra blogg istället för typ "AH IDAG VAR JAG I SKOLAN. NU SKA JAG DUSCHA. HEJDÅ." Som en liten bajs. :c
Neh. Ska göra det till något bra. SÅ HAR JAG GJORT NÅGOT BRA HÄR PÅ JORDEN I ALLA FALL :)
Tänkte typ ha Dagens blogg, Dagens tips, Dagens boost och shit like that. ALL THAT SHIT YOU KNOW! 
Men, vi får se. Har inte planerat det så väl.
Nu sitter jag iallafall och pratar med Robin. Han kommer till Stockholm i September och dåå ska vi sees. Och lyssnar på Kent på högsta volym. Såklart.

Och tycker att alla ska lyssna på den här, och faktiskt lyssna på text, för den är vacker som fan. Okok bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0