CHACHAAAAAA

SOM SAGT, bloggar inte så mycket pga att jag inte är på topp! :)
Men, jag...JA, jag rullar på, liksom.
SÅG TILL EXEMPEL DEN SENASTE BATMANFILMEN IGÅR. Så jävla underbart bra. Gud. Gråter aldrig till filmer. Men till den här... Ja. Då jävlar. Typ kissade ur ögonen :( HAHAH. Så fin film. Orkar inte Åh. Min nya favoritfilm.
Typ.
1. Batman- The dark knight rises
2. Scott Pilgrim Vs. The world
3. 500 days of summer

UNDERBARA ALLIHOPA. OKOK. :(
Wäh.
Såg den med Clara, Ella och Irma. Osså sov Ella och Irma hos mig. Fint!
Bakade kladdkaka nyss också. Helt ensam.. haha :(
Som ett fetto. <3
Kent imorgon. Ska vara där 7, halv 8. Köa hela dagen. Underbart. Längtar som fan. :(
SÅ VACKER VAR JAG IGÅR!

Kommentarer
Postat av: Sofie

The Dark Knight Rises och 500 Days of Summer är typ två av mina favoritfilmer...c''':

Svar: Dom är asbra ;_;
Amanda Fredrika Balck

2012-08-23 @ 17:50:20
URL: http://dennafi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0