GULLE ): | P-stav shit grej

Kommer inte ens ihåg hur mitt hår såg ut den 27e :( BRA MINNE JAO!
Men tack så underbarligt mycket! Asgulligt verkligen ;(
Ditt hår är alltid fint Eira! :(
ALLA BESÖKER DENNA FINA FLICKAN. OKOK BRA -> KLICKA HÄR DÅ. Och följ henne. BRA, TACK <3<3<3<3<3
 
Anywhore! Hej! :D
Ehm. Kommer bli ett mindre deppepepepigt inlägg idag. För att jag helt enkelt.. Ah. Jag vet inte hur intressant det är för er att läsa "hej. Jag hatar er, dö."
FAST JAG HATAR JU INTE ER, SÅ :(
Älskar mina läsare. Okok bra.<3
Men iallafall. Jag kände att det var dags att uppdatera för länge sen. Men. Ja. Hej. 
Ehehm. vad ska jag skriva egentligen? :(
Var i skolan idag. Och ja. Vi har ju blandat alla klasser osv, och alla nya människor verkar tycka att det är antingen skitintressant eller asäckligt med min P-stav. Alla vill peta och titta och fråga. 
SÅ, DÅ KAN JAG JU SÄGA ATT BARA FÖR ATT JAG HAR EN P-STAV I ARMEN BETYDER DET INTE ATT JAG LIGGER MED ALLA PÅ JORDKLOTET 24/7. :) Betyder heller inte att jag är gravid. Lol xD
Utan den sitter där, för att jag ska slippa få mens. Varför? Jo, för att mens suger och jag fick så otroligt ont att jag ibland inte kunde röra mig. 
SÅ, thats why. Also, nej, den syns inte. Men den känns om man känner på den. Den är ungefär lika stor som en tändsticka och sitter på överarmen, och så håller den i tre år. Satte in den för ca 8 månader sen. Nu vet ni. Så sluta fråga.. Eller ja. Ni får ju fråga.. Men alltså. Inte askorkade grejer som Henry gör. Typ "GÅR DEN PÅ BATTERI!?".. Nej. Nej det gör den inte, Henry.
 
Ska klippa mig om en vecka också.. Har ju klippt håret själv det sista året typ. Men. Nu är saxen borta.. så ;( Får gå till frisören.. Blir alltid missnöjd. Dom style'ar det helt fel och ah ndsdhlowid damp and all that :(
Men ja. Så det ska jag också göra. Nu ska jag läsa typ. Måste få det gjort ju.. Engelskabok. Den verkar rätt bra faktiskt. :D
Ha en fin kväll! Hatar er inte. <3

Kommentarer
Postat av: David:)

Hahahaha "går den på batteri"

2012-08-29 @ 20:42:55
Postat av: Someone you know <3

Du e så ass fin, gaaah! förstår inte varför du e de?
Y u hogging all the beautiful?
Ville också bara säga bli bättre! jag vet att du e deppig och gör mig lesden att see dig så... i can see past u smile!
<3<3

2012-08-29 @ 20:57:47
Postat av: Hanna

Klipp dig hos Extend...Dem är skitbra och dem gör exakt som man vill ha det!:DD http://extend.nu
Awesome blogg btw c:

2012-08-30 @ 19:24:01
Postat av: Anonym

Vad händer med dig och rasmus?

2012-08-30 @ 23:01:27
Postat av: Kakan c:

Söt blogg!

2012-09-01 @ 21:34:26
URL: http://mikaelaeengstroms.blogg.se
Postat av: Milla

Älskar den där hårfäreg! Vart har du köpt/märke osv?

2012-09-21 @ 15:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0