HÖÖÖÖÖÖ. Hej.

ÖHOM, HEJ. Ehm. Idag har jag inte gjort så mycket.. Men. NU SKA JAG BESTÄLLA MINA TIGHTS FÖR I HELVETE.
OOOOCH.. Ja, jag vaknade av att Max spamade min viber som en bajs.
Ehem. Sen la jag och min syster ansiktsmask och kollade på Awkward... Yeah.. Sad life.
OSSÅ ÅKTE VI IN TILL.. STAN. TYP. FAST INTE RIKTIGT. OCH JAG SKULLE KÖPA PLATTÅNG, MEN MÅSTE KOLLA UPP EN BRA INNAN JAG KÖPER DEN. IOJWKDHWIDLHWIHW
Annars så.. Nej, inte gjort något.
Och imorgon är det skola.
Fml.
Ohwell.
Nu ska jag... inte göra något alls. NSKSSKHNSISHNISOSNAOLKNSBSOISHBSI
Bye.

Kommentarer
Postat av: Eira

Ville bara slänga in att ditt hår var så asfint idag att jag dog! Kram <3 P.S jag har alldeles för många bloggar...

2012-08-27 @ 16:35:49
URL: http://www.spetsflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0