MYS MED ELLA | PRIDE

SHOLLAHOPPSAN!
Skulle vilja säga att min helg varit helt underbar. I torsdags åkte jag och ella ut med hennes båt och så sov vi på en ö i ett tält i två nätter. Asmysigt! Vi gjorde upp en brasa, som vi misslyckades med osv.. :( Och så tvingade jag henne att döda alla insekter. Underbart! :D
I morse kom vi hem, och direkt började vi fixa iordning oss för Pride paraden som går genom stockholm! 
Elektra, Irma och Jacob var med också såklart! :)
Så, vi gick med i paraden och viftade med Prideflaggor av olika slag, sjöng med till alla låtar och dansade, haha. Var jättemånga som ville ta kort på oss... Så. WHY NOT LIKSOM? :D Vi sprang framför TV4 kameran och kinesisk TV typ.. HAHAH :cool:
Vi hoppade på i Sergels torg, T-centralen och så gick/dansade vi med paraden enda till där den slutade, vilket var i Tanto! Var asmånga som klätt ut sig helt underbart. Folk som hade målat hena kroppen, folk på styltor, tjejer utklädda till killar och killar utklädda till tjejer osv, Och så var Maria Montazami med i paraden såklart också! Whoop! :D
Skulle vilja säga att det här var en av de bättre dagarna i mitt liv! :cool:
Träffade allihopa igen sen på kvällen, drog hem till Jacob en stund, var hemma vid 12 kanske, och så sover Ella och Irma över hos mig inatt. CHILL JAO BRE DJDKSNLAKNLDKNLWN 
Här kommer några vackra Pridebilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0