Omg Dö.

Skrev värsta långa inlägget. Och så dog datorjäveln och det försvann.
SÅ, ORKAR INTE SKRIVA OM ALLT. DET FÅR BLI EN KORT VERSION! :D
  • Hej. 
  • Vicerektorn ville prata med mig idag efter skolan. Satt och pratade i ca en timme. Skrek lite på honom. Han tror att han förstår mig, men det gör han inte. Störande. Gillar honom dock. Han är bra.
  • Tillslut orkade jag inte vara arg mer, så då började vi prata om grädde och gräddfil istället.
  • Gjort min första matteläxa på ca ett år. 
  • Far hem till Irma med Ellie efter skolhelvetet imorgon! Mys!
  • Mindre mys att det var den 29e igår. Blir typ asledsen.. haha.. Lilla Amanda.. Typ. :(
  • Istället för att tjata om min P-stav är det nu nya spekulationer om att jag har löshår av mänskligt hår. STFU. NI KAN INGET OM HÅR ;_________;
  • Craspy kanske kommer till Stockholm. Robin kommer hit i September! Asbäst. Robin är bra. <3
  • Tack för 811 läsare idag! :)
Nu ska jag sova. Typ. 
 
HAHA JAG ÄR SÅ DÅLIG. ORKAR INTE. VILKA FULA BULLETPOINTS :(
SÅ DÅLIGA.. SKA SPY UPP BAJS PÅ DOM :(
 
Nej. Jk. Thats gross.
 
...
Jk. Im suerfunny.
CP HAND JAO. ÄLSKART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0