SNABBINLÄGG

Hej! :)
Vaknade i morse runt 12! Irma hade varit vaken i hundra år, men ah.. åt en macka och sen bestämde jag och Irma att vi skulle sjunga "ja, må han leva" för Ella så att hon vaknade :cool:
Vid 13 ungefär så klampade Jacob in genom ytterdörren, och där var jag helt osminkad och ofixat hår. Typ nyvaken ju :( Ohwell. Vi fixade oss osså köpte vi lite skit innan vi drog hem till Ella :) Irma kom senare dock, eftersom hon spenderade lite tid med sin mamma på morgonen :D
När klockan var 8 åkte jag, irma och jacob hem till honom. Hann vara där i typ 20 minuter innan irma behövde åka hem. Men, Värt det ändå ju :cool:
Det var en fin dag iallafall! :)
Jag är nervös inför imorgon. Typ mår illa när jag tänker på det. Får ångest.. Men, Tänker inte berätta vad det är jag ska göra. eftersom att det är något jag vill hålla för mig själv och inom mina närmsta vänner. Så, förlåt om jag gjorde er nyfikna :(
Nu ska jag kolla på några dåliga filmer, vara orolig inför imorgon och prata med Max om att jag hatar allt och kommer bryta ihop för att jag är en mes <3<3<3<33<3<33<3<3<3<

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Ella gravid?

2012-08-06 @ 20:46:49
Postat av: Anonym

Är Ella gravid?

2012-08-06 @ 20:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0