SUUUUUUP

Ehe, hej.
Började 10:05 i fredags, igår alltså. Slutade 20 över två. Bäst.
Åkte in till stan direkt efter med Hannah, och vi derpade runt som två åsnor i väntan på att Irma m.fl, skulle komma ut ur bioaslongen. Vi tröttnade efter ett tag och åkte till Gullmars och satte oss. Och där kom det några man kände, minsann! :D
Först så derpade Simon förbi. Han satte sig och konverserade ett tag, tog på mitt hår osv. Sen lämnade han oss och gick på sin buss. Sen gick Robyn förbi och hälsade jao.
OSSÅ VARE EN SNUBBE, SOM GICK FÖRBI... SOM JAG VERKLIGEN VERKLIGEN KÄNDE IGEN. MEN VEM FAN VAR DET!? GAWD. ITS KILLING ME... Lovar att jag kommer komma på det om typ en månad. Värdelöst :(
 
Anywaaaaaay. Sov över hos Irma, derpade runt. Vi somnade tillslut otroligt tidigt.. Fan.. Typ vid 2 eller halv 3. :( Mesar fan ;(
Ohwell. Idag eftermiddag åkte jag in till stan och så mötte jag upp Mamma och Elin där. Vi herpderpade runt, fikade, köpte grejer och lalalal sådant.
Imorgon kommer pappa hem dessutom, och då ska han beställa mina tiiights! YÄÄÄÄÄÄ. Win. Typ.
Ska också köpa mig en vit skjorta oooch så var et något mer men jag kommer fan inte ihåg.. HAHA :(
Idag fick jag med mig en flaska hårspray, sminksvampar och en vit ögonskugga. Bra. Det behövdes! :(
Sådär vacker var jag idag jao. Cp-tummen upp och ett fult leende. SOM DET SKA VARA!
Just det. Fick en asfin Sjömanströja av min syster också. Jättesöt. :D
Nu ska jag kolla på American Pie och tyyyyp... Herpderpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0