TIIIGHTS

NU HAR MINA BLACK MILK TIGHTS KOMMIT UT I MIN STORLEK. SÅ, SKA RINGA PAPPA NÄR HAN KOMMER HEM TILL SVERIGE SÅ FÅR HAN HJÄLPA MIG BESTÄLLA :blush:
Other than that... så ligger jag i soffan med mitt varma täcke och kollar på nya gitarrer <3
Mamma är bäst. Hon bakar. And im liek ;( <3333333333333
Wäh.
Mår bajs. Men. "ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE" som vi säger här i madagaskar.
Ehe. 
Har inget att säga.
Ehm. Tunnade ut mitt löshår igår.. Och.. Idag ska jag försöka hinna med att bleka utväxten och färga om håret. 
Annars så... ja. Ska jag typ ligga och må bajs i soffan. Typ.
Ser inte fram emot skolan imorgon heller. Bara känner hur jag kommer dö inombords. WÄH.
OKEJ, NU SKA JAG FORTSÄTTA KOLLA PÅ GITARRER. MKAY. BRA. OKOKOK
HAHAHAHA JUST DET.. Var inne på facebook och så kollade jag runt lite på inställningarna. Jag hade typ 30 blockningar.. HAHAHAHHA.. Åh. Så tog bort alla blockningar.. Haha :(
Ohwell.. Ja. Så... JA!
Eheeemmm.
BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0