ÅH, ÄR SÅ JÄVLA GLAAAAD <3

Gud, har varit en helt underbar dag :D
Lol, thats gay.....'

Det började med skolan, som gick assnabbt, sen åkte jag och Linnéa hem till Hannah och var allmänt snygga! :)
Hannah skulle klippa sig så vi följde med in till stan där jag och Linnéa garvade non-stop åt alla fula människor det finns här i världen! :D Medan vi satt och väntade på att Hannah skulle bli klar så fick jag ett samtal av min kära moder :) Och vad hon sa gjorde min dag ;( Biljetter är nu fixade till att se Kent, live nu i augusti! :D Gawsh, är så jävla taggad, skulle kunna dö lycklig efter det ;(
Och snart som fan är skåne-resan fixad, det är lov om en dag, ska fixa till håret med ny färg, och innan jag vet ordet av det är det påsklov och valborg och augusti osvosv :D GAWSH, MITT LIV ÄGER UT DITT LIV SÅ JÄVLA HÅRT. :cool:


Linnea och Hannah inne på Donkäään jao.

Vi spände fast våran läskflaska på bussen, k? :(

Hannah som typ... duschar? xD Och Linnea som äter glass ;) ;) ;)

Tidernas bästa band. Kent. Gawsh. Sveriges stolthet. <333333333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tacka mig och Rickard för biljetterna prutt! D:

2012-02-23 @ 23:08:47
Postat av: Kristin

Övslöja vem som vann tävlingen då? Haha..jag är avundjuk.. hoppas det blir kul i augusti..blabla :P

2012-02-24 @ 18:59:23
URL: http://kristinoeminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0