AH, CHACHA SKITVÄRLDEEEEN <33<3<3<<3<3

Lol, skolan idag var fan värd. Friluftsdag, så jag och lite annat folk gjorde nån kampsport med nån jättesöt gammal gubbe som hette Bertil :D Sen vare nån streetdance eller nå' sånt, fett värt... Jag och jasmin stod typ mitt i en folksamling på kanske 30 pers och hade värsta dance-battle som två idioter :D

Orkade inte bry mig om mitt utseende idag. JAG FÖRSÖKER LE, OKEJ? MOBBA INTE :mad: ...Rage? Jag? Neeejnej!

Åkte sen till stan med älskade bästavän och fikade på ett jättemysigt Wayne's Coffee :)
Sen hände det lite grejer osv.. inget jag vill prata om alls, så ni som vet behöver snälla inte berätta vidare och ställa massor av frågor, tack! :)

Fan bästa fikat ever. Chailatte <3<33<3<<33<3<3<

Sitter just nu och lyssnar på Melissa Horn - Lät du henne komma närmre
Så fin att jag dör i en eld och drunknar i regnet :( Fast, jag kan simma, så jag överlever kanske... I GUESS WE'LL SEE!

Fin man är efter att man mått dåligt ett par timmar och typ drunknat i sina egna tårar. EMO STYLE JAO! jk.

Kommentarer
Postat av: one of the two idiots xD

vi ägde seriöst ut alla på street dance Irma oxå xD

2012-02-21 @ 17:50:59
Postat av: snopp

Har du och rasmus gjort slut? :)

2012-02-21 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0