Åh, haha Big Brother..

Jag är absolut inte en sån människa som kollar på Jersey Shore, Big Brother, 90210, The hills osvosvosv
Men nu bläddrade jag igenom kanalerna och fastande på Tv11 där Big Brother visas atm! Och jag kan säga såhär: Hannah Widerstedt... <3333 Alla hatar henne förutom jag ;( Hon är så jävla skön. Visst, hon är en hemsk människa i sättet hon beter sig, men hon är så jävla roooandeee! :D Åhåhåhå, orkar inte ;(
Hon sa nyss att hon ville göra en get till en väska... Jesus xD

GAWSH, HAHAHA, SKA FAN RÖSTA PÅ ATT HON SKA VARA KVAR NU. BRB.

Hannah Widerstedt... Hahaha.. tror seriöst inte att hon är så blåst som hon får er att tro..! Men, roande är hon iaf! :D

Kommentarer
Postat av: du e den blåsta som tror att folk hatar henne

alla älskar ju henna så komemr du här och tror att du har en åsikt som sticker ut... fast det har du inte

2012-02-27 @ 01:45:17
Postat av: Uffeh

Jag och mamma hatar alla som är blåsta, just cuz we are smart. så ^ har FEL.

2012-02-27 @ 12:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0