Mys med Älskling. <3

Var på ungdomsmottagningen imorse dårå. Missade Svenskan och nån ramdom lektion där vi ändå bara kollade på  film! :)
Mitt möte var kl 08:30 på morgonen, och vi kom fram till att jag ska sätta in en P-stav nu på torsdag :)
Är fanimej nöjd med valet jag gjorde. Kunde tagit p-piller istället, men skulle bara glömma ta dom, så skulle bara vara värdelöst :thumbup:
Är dock lite rädd för när de ska sätta in den.. liksom, de ska skära upp lite hud på min arm, och sätta in en liten stav... fml ;( Men ah, Rasmus kommer vara där när det händer, så det blir väl bra antar jag :blush:
Såhär ser en p-stav ut, för er som inte vet det:

Som en liten pinne bara! Syns inte, men känns under huden.. Ska inte göra ont, så får väl lita på det :)

Efter skolan åkte jag hem till älsklingspojken, värsta mysigt :blush: Världens bästa människa tbh. Gawwsh, love the guy. Kollade på South Park, han tvingade i mig mat, hade det mysigt som fan! :D Kom hem för ungefär en timme sen, är skittrött :(
Imorgon ska jag träffa Rasmus igen, hoho, sen sover jag hos Bff. eller så sover hon hos mig, vet inte riktigt än. Men trevligt ska det bli! :)

Mys med älski. <3

Kommentarer
Postat av: hej

hej ! en fråga bara: varför ska du sätta in en p-stav? du är väl inte gravid?

2012-02-04 @ 11:04:26
Postat av: mmm

Vet din mamma om det här?

2012-02-05 @ 16:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0