Ändrade planer!

Yesyes, blev ingen Ungdomsmottagning för mig idag! Min tid blev flyttad tills imorgon klockan 14:40 istället, så jag missar matten ;) Hoho.. tro't eller ej så var det inte jag som valde tiden! :D
Gud, är verkligen rädd för att det ska göra ont... både medan och efter proceduren :( Kommer få fetaste blåmärket efter också, och som bedövning ska jag få både ett bedövningsplåster och en spruta ;( Hatar sprutor. Fan vad jag kommer överdriva allt och typ svimma... :( Eller mja, typ kanske börja gråta eller nåt liknande :( Usch!

MEN MEN! :D Haft en sjukt bra dag idag! Skolan gick snabbt och smärtfritt, sen åkte jag och träffade Rasmus och Mickis. Sjukt mysigt! :D Fick typ en mini-hjärtattack dock... när Rasmus bestämde sig för att lyfta upp mig och hänga mig över hans axel... :( That cute bastard! :(
Säger det hela tiden men... Världens bästa pojkvän, utan tvekan :blush:

Imorgon är det som sagt skolan och ungdomsmottagningen som gäller, sen åker jag hem till Älskling och har det allmänt bäst! :) Ujellybro?

HAHAHHAHA, ORKAR INTE.... Om ni inte ser, så står det "snopp".
LOLOLOL, Rasmus skrev nåt på en bil när vi var påväg till ICA, sen när jag ska hem så går jag förbi den bilen.. Dör lite inombords :(

Rasmus rev mig med sina tänder... har värsta rivmärket där... like, srsly :(

Snyggt va? :) DERP OSV <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0