Bitch please, tänk lite! :)



HAHA, wtf? Vad fan är det här för mesig hatkommentar? xD Jesus!
Om det nu är så som du säger, att alla älskar henne, varför tror du att hon får hatbrev och hatkommentarer osv? :) Vi kanske inte har samma vänner (får vi hoppas, för du verkar då inte så sneeel!) men du kan omöjligt ha missat vad folk skriver om henne. :) Och om du nu har det..: De säger att hon är blåst som fan, att hon är rasist, en korkad bimbo osvosvosv, du fattar vinken! :)

Sen så var min avsikt inte med det där inlägget att jag skulle ha en unik åsikt? Lol, det här är en personlig blogg där jag skriver om mitt liv, mina tankar om saker och ting osv. Så är du verkligen förvånad över att jag skrev att jag tycker om henne? ;) Nah, I thought so! Tänk nästa gång! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0