Godmorgon. äckelbarn! :)

Nej, ni är inte äckelbarn.. det är jag som är ett äckelbarn! :( Mådde så sjukt dåligt igår kväll, orkade inte göra nånting, ville inte prata med någon, inte prata över huvudtaget. Jag ville bara sova. Så, jag gick och la mig bredvid Mamma. Just like the old days :) Älskar min mamma, även om vi inte alltid kommer överens osv, så finns hon alltid där för mig :) Så, ja, jag somnade bredvid min mamma helt enkelt, fullt påklädd, sminket var kvar, hade inte borstat tänderna... Äckligt :( Men.. ja så vare iaf! :D
Mår väl lite bättre nu. Skåneresan är fixad, åker 08:14 på onsdag morgon och är framme 12:45. Stannar bara i två nätter, så åker runt klockan 5 på fredag kväll och är hemma igen 21:45!

Snyggt va? Vaknade halv 7, insåg att jag verkliiiigen behövde kissa D: Då insåg jag också att jag somnat med smink... Så, ja.. vackert resultat? Lol.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0