Hemma nu, osv.

Hemma från älskling nu. Så jävla underbar människa. :(
Låg i hans säng, kollade på Cartoon Network och åt Ben and Jerry's hela dagen. :D Så jävla värt att vara jag just nu alltså. Grymt lycklig, om jag får säga det själv. Såklart är det fortfarande några få grejer som kunde vara bättre, men det får vara. För just nu är livet så bra det kan bli! :)
Har världens bästa pojkvän, sjukt bra, efterblivna vänner, skolan är inget större problem just nu, så ja, jag är nöjd! :thumbup: Lite hungrig dock.. ska nog smälla i mig typ en macka eller nåt... vill typ ha pizza, men.. :(
Är så sjukt trött, dör lite inombords.. vill dessutom ha marshmallows... ;( ÅH, I-LANDSPROBLEM :love:
Lol...

Vacker jag är när jag precis vaknat, LOL. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0