Kunde varit bättre.

Ah, allt känns jobbigt nu. Jobbigt att vara hemma, jobbigt att vara i skolan, jobbigt att vara ute, jobbigt när folk frågar saker jag inte vill svara på, jobbigt att alla får damp och klagar och hatar på mig dygnet runt. Det enda som känns bra just nu är att vara med Rasmus. Och han känner dessutom för att åka hem till skåne igen.. Liksom. ah.
Inte för att en enda levande själ där ute bryr sig, men, haha, det duger väl ändå! :)
Så har jag prov imorgon också, vilket jag inte är ett dugg förberedd för. Hoppas som fan att jag kan träffa Rasmus imorgon... så blir det antagligen lite bättre, men vem vet, han kanske åkt hem då? Alltså, ah... är förvirrad och trött och ensam och jag fryser och jag vill spela left4dead och dricka monster och spela gitarr och vara glad och kramas och äta choklad och slänga min mobil i väggen för att alla pojkar och flickor är så jävla irriterande och ringer non-stop och skickar dryga spam sms, alla förutom de jag faktiskt vill prata med. GAWSH, fml. :(

Måste dock fortsätta vara positiv.. ska åtminstone försöka! :)

Kommentarer
Postat av: nån som bryr sig :3

Hoppas de blir bättre amanda o att du e lika glad som vanligt imorn, soel på dig ;3

2012-02-05 @ 17:13:28
URL: http://jswaich.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0