Ololol länge sen.

Känns som att det var typ 3 år sen jag skrev nåt till er... MENMEN, HÄR HAR NI MIG! :D

Igår efter skolan träffade jag älskling iaf :blush: Och Mickis och Bff dessutom :) Sov sen hos Bff och vi hade det värsta mysigt! Idag efter skolan åkte jag in till Zinken för att träffa pojken min, Mickis, Ronja och Axel:) Vi låg typ bara döda i soffan och kollade på TV.. lol :cool:
Sen åkte Rasmus, Mickis och jag hem till Mickis, där Rasmus bor atm, och där gjorde vi inte så mycket heller, haha.. samma som tidigare liksom, kollade på TV och låg i sängen! :D Lagom trevligt! :)
Kom hem nyss, måste prata med min mamma om nåt snart, ah.. typ lösa lite grejer och berätta en sak eller två. Sen ska jag typ sova... haha! :D

THIHIHI, bara en vecka kvar tills Alla hjärtans dag :blush: Och ni kan suga kamelballe, för jag är inte ensam iår! Har världens finaste pojkvän verkligen. Ser fram emot den 14'e jaaaoo! :D Hur många av er är inte ensamma på årets kärleksdag då? :D

Såhär såg väl jag ut idag, eller, aa.. nu ser man ju knappt något, men det kan ni leva med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0