P-STAV / ÄLSKLING

Ja, idag var jag på ungdomsmottagningen och satte in en p-stav i armen. Var beredd på värsta blodbadet, men nejfan, så blev det inte! :O
Smärtfritt och det tog bara 20 sekunder :D
Jag tog dock inte sprutan, utan använde bedövningsplåster istället <--- Rekommenderas! :)
Ja, snabbt och smärtfritt som sagt! Kändes verkligen ingenting alls. Inget, nothing, nada osv :)  Fast nu sitter jag med plåster och bandage, eftersom att jag antagligen kommer få ont i armen snart, eftersom att bedövningen avtar n shiet like that :( Så ja, det är jag beredd på iaf!


Åkte direkt och mötte Rasmus, som var dryg och inte ville ge mig en puss förens typ 20 minuter efter vi träffats, fml :( ololol, ahmen, vi åkte hem till honom i Vallentuna, låg i hans säng i stort sett typ... 5 timmar eller mer xD
Awh, alltså, somnade i hans famn, och så vaknade jag till att han sa Älskling. :blush: Seriöst, har aldrig sovit så bra i hela mitt liv :( Så mysigt att sova bredvid någon man älskar ju :blush:
Är hemma nu iaf, är skittrött, så kommer antagligen somna snart eller nåt.. haha :(

Kommentarer
Postat av: hej

vad hände med din video om färgning?

2012-02-11 @ 10:39:41
Postat av: Anonym

VA SKA DU ME P STAV TILL?

2012-02-11 @ 12:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0