Söt dag! :thumbup:

Yesyes, nu är jag hemma iaf! :)
Skolan var helt okej, förutom att det inte var pannkakor.... ;( Typ dagens i-landsproblem..
Slutade 15:50, åkte direkt till Fridhemsplan och träffade Mickis och Rasmus :)
Har seriöst den bästa pojkvännen i världshistorien, utan tvekan. Gawsh, skulle vara avundsjuk på mig om jag inte var jag... :blush:
Nu ska jag typ äta lite snabbt, ta en dusch och sen sova! Börjar ju 8 imorgon, och ska dessutom till ungdomsmottagningen sen också.. får hoppas att det går bra! :D


HAHA, lol... Jennifer och Denise som ville vara med på min blogg, haha :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

TA BORT BILDEN DITT ANUS!

2012-02-09 @ 17:02:24
Postat av: jennifer

jaaa taa bort!!!

2012-02-09 @ 17:21:17
Postat av: Amanda ;)

Hej! Fin blogg du har!! <33 Undrar först vrf du ska till ungdomsmottagningen, alltså om du vill berätta, du behöver inte ;) Men oxå på headern på din blogg men den dära svarta tröjan med massa gubbar på, vart köpte du den?? :O

2012-02-12 @ 17:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0