Spammar med inlägg... men, mitt liv är rätt bra atm! :)

Jajamensan! (thihihi, mens :blush: ) Moget osv.
Nejmen, allvarligt talat så är mitt liv helt okej nu alltså! :)
Bara imorgon och fredag kvar, sen är det lov som gäller! Ska förhoppningsvis färga håret liliac då, och så ska jag ner till skåne, träffa massor av bra människor osv! :D Kommer bli awesome :thumbup:
Sen har jag valborg att se fram emot också! Kommer bli asnajs. Bara massor av underbart coola människor som sitter och grillar vid en brasa, med gitarrer, god mat och dricka! Gawsh, kommer bli super! :D

En av de få grejer som skulle kunna bli bättre nu är om alla bara kunde sluta prata om mig när jag inte är i närheten! Eller ja, de får väl snacka om mig, men ni förstår! Sen skulle det vara najs också om folk slutar dra slutsatser om mig och mitt liv xD Ja, jag vet att jag skriver ganska mycket här på den här fina lilla bloggen, men om ni nu undrar något kan ni ju fråga mig istället för att fråga någon som tror att de vet :) Skulle vara grymt gulligt av er om ni kunde göra det :)

Lololol, godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0