TÄVLING.

Såhär lyder reglerna:

  • Du ska skriva det bästa skämt du kan komma på, roligast skämt vinner!
  • Du måste länka min blogg på antingen din facebook eller din blogg, och skriva att du är med och tävlar. Du måste också länka vart du länkade min blogg!
  • Du har bara en chans, vilket betyder att du inte får skriva mer än ett skämt!
  • Du måste skriva ditt namn, och gärna din e-post adress (den visas bara för mig) så att jag vet vem du är!

Lätta regler :D
Tävlingen kommer pågå i en vecka från och med imorgon. Den avslutas alltså på Torsdag den 22a februari.

Priset är då ett paket lösögonfransar. 9 st par, otroligt fina! Ser naturliga ut på, samtidigt som de står ut. Så jävla väääärt! :D

Snygga som fan, om jag får säga det själv! Så ja, TÄVLINGEN BÖRJAR NU! :cool:

Kommentarer
Postat av: Harlee

'Alla barnen badade i sjön utom petra för hon satt i rullstol den cp-skadade jäveln.'



alltså HAHAH, jag kan inte sluta skratta åt det där skämtet, och ja, det är seriöst.



Puss på dig påånyn xxxxx

2012-02-15 @ 20:23:40
URL: http://harlees.blogg.se/
Postat av: Harlee

A JUST, JAG LÄNKADE DIG PÅ FB :*

2012-02-15 @ 20:24:00
Postat av: felicia

vad är fördelen med att gifta sig med en blondin?

-man får parkera på handikappsparkeringen.

2012-02-15 @ 20:36:46
Postat av: U haz mah email!

Två tomater gick över vägen, den ena blev påkörd. DÅ sa den andra: KOM NU KETCHUP, SÅ GÅR VI!



HAHAHA <///3



Länk på fejsbook!

2012-02-15 @ 20:37:20
Postat av: Alecksandra Björk

Han hade just avklarat ett sju timmars prov och gick ut genom provrummet. När han kom ut provrummet kollapsade han och dog.

- Men blev provet bra då?

- Ja, dödsbra.



http://www.facebook.com/Imalecksandra <-- länkade där

2012-02-15 @ 20:39:37
Postat av: Felicia

länkade på min facebook!

@feliciahägg

2012-02-15 @ 20:42:35
Postat av: Maja

'En liten pojke satt å gjorde sandkakor i sandlådan när en snäll dam kom förbi. - Vilka fina sandkakor du gör! Får ja smaka?

Ja gör de du ! Sa den lilla pojken. - Åå vilka goda! Ska du inte smaka du oxå?

Nej tack.. Jag äter inte sand.'



hahaha varen inte rolig?



Länkar här ;)http://stockholmscheyen.blogg.se/

2012-02-15 @ 20:49:25
URL: http://stockholmscheyen.blogg.se/
Postat av: Malin Olsson

En unge och hans mamma åker i bilen. En dildo träffar och smäller till framrutan. Ungen frågar:

-mamma! Mamma! Vad var det??

Mamman svarar snabbt och nervöst:

- Eh, det var en FLUGA! Ungen svarar:

-Jävlar vad stor K*K DEN HADE!



Hahahaha, du måste erkänna att det är bäst! Länkar på min tumblr: malin98.tumblr.com :))

2012-02-15 @ 21:20:27
URL: http://malin98.tumblr.com
Postat av: andrea!

Vad är skillnaden mellan en blondin och en dammsugare?

-Man måste sätta på dammsugaren innan den börjar suga.



Länkar på min tumblr på fb!

2012-02-16 @ 22:02:29
URL: http://aandreabjerke.devote.se
Postat av: Anonym

Det var en gång en skalle som hade en skalle och hick över skallen och dog!



Jag är såååå rolig länkar dig på facebook :) <3

2012-02-16 @ 22:34:28
Postat av: Elin

En rosa och en blå flodhäst. Den blå sa till den rosa. FAN VA RÅ DU ÄR ! :]



Länk på facebook (:

2012-02-17 @ 17:29:15
Postat av: Matilda

Det var en gång en kanin som andades genom rumpan, en dag satte sig kaninen ner, och dog.



AHAHAHAAHAHAHAHHAAHAHA, nej, den va tråkig, HAHAHAHA. :c

2012-02-18 @ 00:26:07
URL: http://matildaturunen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Den var en gång en tjej som gick in i en affär.

Tjejen: Hej! Kan jag få köpa gardiner till min dator?

Kassörskan: Till din dator?!?!

Tjejen: Ja, jag har ju Windows..



Jag är inte bäst på skämt XD



länkat på facebook,här har jag länkat dig http://www.facebook.com/profile.php?id=100000742988254

2012-02-19 @ 12:08:06
URL: http://cmandy.blogg.se/
Postat av: Kristin Hanna!

Ett medelålders par från norra USA längtade en kall vinter till värmen och bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där de tillbringade bröllopsnatten tjugo år tidigare.



Mannen hade en längre ledighet och åkte därför ner en dag i förväg. När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade en dator och beslutade sig för att skicka ett mejl till hustrun. Han missade dock en bokstav i namnet. Mejlet hamnade hos en prästänka i Houston, som just hade kommit hem från makens begravning och skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt och vänner.



Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på skärmen: Till: Min älskade hustru! Rubrik: Jag har kommit fram! Jag vet att du är förvånad över att höra ifrån mig. De har datorer här numera och man tillåts skicka mejl till sina nära och kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. PS. Det är verkligen hett här nere! DS. Jätte fin blogg förresten! Jag länkar på min blogg!

2012-02-19 @ 16:39:58
URL: http://kristinoeminas.blogg.se/
Postat av: Pam

Det var en blondin som kom hem till sin man och sa:

- Idag fick jag 20kr av en man om jag klättrade upp i trädet.

Mannen:

- Är du dum eller? Han ville ju bara se dina trosor.

Blondinen: Jaha...



Nästa dag sa blodinen:

- Idag fick jag en glass av samma man som igår om jag klättrade upp i trädet igen.

Mannen:

- Men han ville ju se dina trosor igen.

Blondinen:

- Jag lurade honom, för jag tog inte på mig några!



Länkade på min blogg :)

2012-02-23 @ 18:21:02
URL: http://beforeidielist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0