Trevlig dag jao!

Yes yes! Skolan gick väl lagom snabbt kan man säga! Nu är det iaf lov och jag åker ner till skåne på tisdag! Tagga! :D
Idag efter skolan åkte jag, Hannah, Linnéa och Parmida in till Farsta Centrum, som jag egentligen avskyr. Trivs verkligen inte där, haha.. :( Men iaf, vi åkte dit och åt fettomat i typ en timme, sen köpte vi 64kg godis n shiet liek dat, såatteeeh, ja, jag är nog ganska nöjd med dagens intag av mat! :cool:

Nejmen, vi hade det iaf jättetrevligt! Parmida behövde åka vidare efter ett tag, så då köpte vi ännu mer godis och satte oss i en trappa i några år, pratade om allt och inget, var väldigt okvinnliga osvosv :D

Imorgon ska jag iaf träffa Irma, som varit sjuk i typ 2 dagar nu, för en snabb fika eller så! Hon och jag måste ju hinna träffas innan hon åker iväg i en hel vecka! :) Nu sitter jag typ och nördar i min ensamhet.. äter Pop Rocks som en riktigt cool jävel osv :cool:
Hannah är söt, akki? :blush:
Fett värt med Pop Rocks..
Sockervadd :blush:
Vettefan vad dom håller på med alltså.. xD
Älskar't. OKEY? :(
<33<3<3<3<3<3<<3<3<<3<3<3<

Kommentarer
Postat av: Hannah ♥

Oh Nose! Y u put up dat pic

asså fuu amanda ser ut som värsta mongo barnet xD ♥

2012-02-25 @ 18:51:08
URL: http://epicfailquotes.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0