Trött som fan, men värt det. :D

Shollahoppsan! :D
Eller du kanske föredrar "Shulululu" eller "Tjena mittbena" ? Eller nån annan ful hälsningsfras kanske? :D

Jag är verkligen aptrött. Gick ju upp tidigt som fan för att åka till älski ^^ Osminkad och ofixat hår dessutom :( Så grymt värt det dock. Alla vet att jag älskar att sova. Bacon, choklad, turkisk peber och att sova <--- mina små glädjeämnen. Men ja, jag var villig att ge upp en 12 timmars sömn för att åka till älskling :D Båda somnade dessutom när jag var framme ändå, så gjorde inte så mycket att jag gick upp så tidigt ;) Hade det mysigt hela dagen! Som vanligt låg vi i hans säng och typ sov, kollde på TV, myste, dog, hade slagsmål, reste runt jorden, red på sjöhästar och besteg Mt Everest. :)

On tha train^

Till frukost blev det choklad, haha.. hade inte tid för nåt annat då. Hade bråttom jao! :( Det enda jag ätit idag, förutom middagen som jag åt för typ 10 minuter sen, ololol... Alldeles för lite mat! :( Ska smälla i mig en macka eller nåt innan jag går och lägger mig! :D

Nyttig much? :cool:
Älskar hur svarta mina ögonfransar ser ut här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0