Värd dag. Srsly :3

Gawsh, varit en jävligt bra dag idag alltså! :D Eler iaf för att ha varit en måndag ;)

Reasons to be happy:

- Är sjukt jävla cp glad för min älskade vän Anastasia, som fick träffa sitt favoritband idag! (1Direction) Hon har fan varit besatt av dom sen deras första låt kom ut, haha.. Så är iaf sjukt glad för hennes skull :)

- Missade de två första lektionerna för att lyssna på en föreläsning om självkänsla, självförtroende, hur man når sina drömmar och mål, osv :) Jävligt intressant faktiskt!

- Fick MVG på mitt spanskprov som jag trodde att jag skulle faila på, lol :cool:
- Failade som fan på NO'provet, och kunde inte bry mig mindre :D


- Bff sover här inatt och jag ska göra nåt gulligt för henne på Alla Hjärtans Dag :blush:

- Alla hjärtans dag imorgon, kommer ha det bäst med älskling :blush:

Åhåhåhåh, så värt att vara jaaaag :D

Peddoblick. VET ATT DU GILLAR'T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0