VETTEFAN VAD JAG SKA HA FÖR RUBRIK.

Ja, nu har jag pratat med Craspy i telefon i typ en timme... Ska inte ta upp vad som hänt osvosv, det är hans ensak, men ah.. Det kan bara bli bättre nu iaf! :)
Ska försöka träffa honom när jag är nere i skåne också, så det ska bli kul! Ska få honom på andra tankar osv! :D Och nej, inte på världens peddosätt... som det lät där.. Skulle aldrig bedra min pojk! :O
Men, ja, ska försöka få honom på bättre humör iaf! Typ äta, han ska väl antagligen röka eller nå... och bara ha det fint! :)

2 söta månader med älskling idag förresten. Älskar dig, assface :blush: Passande att jag åker ner idag också! :D
Måste upp om typ 6 timmar, så.. ja, jag borde sova nu.. haha :D Vet inte om jag kommer blogga nåt de dagarna jag är nere i skåne, men... isf gör jag världens mest awesome inlägg när jag kommer hem igen! :cool: Ni når mig dock på facebook och mobilen, såatteeeh, bomba på! :D
Puss på er, alla vackra varelser! :)

Kommentarer
Postat av: Jasmiiin

hare kul i skåneland! ;D

2012-02-29 @ 21:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0