-rubrik-

Älskar den här låten, seriöst. Relaterar som fan till den. Så sjukt bra... typ så att man drunknar i regnet. Coldplay~


Har som sagt tränat idag, eller ja, om man räknar yoga som träning? :D vilket jag gör :3
Var så jävla pinsamt, för när vi kom in i salen där vi skulle träna så var det typ.. 30 pers som glodde, och vi började direkt asgarva och typ tog fram fel saker och skrattade åt allt och hur fula alla var när dom tränade ;(
Var så sjukt pinsamt, alla typ... tyckte vi var grymt irriterande. Vi var liksom yngst där, så, ja.. I dont blame them för att de ville kasta ut oss :( Men men! Over all, så var det riktigt intressant faktiskt! Man blev liksom avslappnad och mjuk i kroppen. :) Rekomeneras för er som är lika lata som mig! ;)

Efter träningen så åkte jag och Irma in till stan och åt, mötte upp Ella och åt chokladpudding på donken :thumbup:
Försökte svara på hennes frågestundsak.. videon blev 20 minuter lång, eftersom att Ella pratar typ 3 minuter på varje fråga ;( She's a special gurl... nejmen, ja.. så det blev inte så mycket mer än det iaf! Irma åkte hem efter en timme typ, jag och Ella köpte munkar och mums mums :love:

Är skittrött verkligen.. sliten också :(
Har massor av bilder från dagen men min mobil har sex med sig själv atm, so.. yeah, dom kommer upp sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0