Lyckad dag jao! :D

Hemma från skolan nu :) Idag såg jag iallafall ut såhär:

Inget speciellt... Svartvit sminkning, lila T-shirt, Svarta byxor och nitbälte! :)

Dagen var fan helt okej, om inte bättre! :D Började med hemkunskap, Satte inte eld på något, hade inte sönder något! Kan bero på att vi gjorde nån äcklig salad... med ändå! Jag är duktig! :(
Hade inte sönder något på syslöjden heller, duktig som jag är :blush:
Sista lektionen var ändå bäst. Elevens val, that is! :D (choice, för mig som går i en engelsk skola) Iaf, jag har iaf choice't Film, vilket går ut på att.. ja, kolla på film? Hahaha :D  Och vi kollar på Sjätte Sinnet! :D Så jävla bra. Redan sett den, men iaf. Så bra ;(

Lite bilder från dagen!

LOLOLOLOL, En av mina vackra munkar som jag tjockade mig på efter skolan :(

Äta mackor på skolans toalett när det är äcklig lunch? Ohja :love:

Bästavänner for lajf jao! <3

Kommentarer
Postat av: Groar :D

For lajf, yes for lajf<3

2012-01-18 @ 19:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0