2012 börjar själviskt! :thumbup:

Dat^

Nejmen.. Vaknade för typ två timmar sen (?)
Sitter bredvid Irma på min säng... äter choklad... standard :cool:
Alltså, haha, alla är bakfulla idag :( Förutom vi typ.. trevligt värre! :D
Vi somnade typ klockan 6 och vaknade klockan 12 typ :|
Och såklart så sov Bff i min säng.. bredvid mig.. fast hon har en egen säng hemma hos mig.. ;(
HAHA, vi är så gay :love:

Idag tror jag inte att jag ska göra så mycket. Rasmus är för bakfull, Nemo är dryg och sur, Irma ska packa för att åka iväg.. FML :(
Så idag ska jag inte göra så mycket. Sitta hemma.. typ ha en självisk dag, haha :D Kanske till och med ska fixa naglarna för en gångs skull? Fast.. then again, no. Kommer inte orka, haha :) Det är helt enkelt för tjejigt för min smak! Men jag kanske ändrar mig, vi får se! :D
Anisktsmask och grejer.. like a boss.. :cool:

Alltså, mitt hår luktade så jävla mycket rök för typ... två dagar sen. Duschade tyå 2 gånger igår morse för att få ur röklukten.. :( Och så är Rasmus tvungen att röka precis över mig, så att jag får all rök på mig, så nu är det lika illa... xD
ni bah;  /care
:(

HAHA, jaja.. puss. <3
Vist är vi söta?

Fina faes också..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så du och Rasmus är ihop nu? Är inte han 17 år? Men hmm, grattis!

2012-01-01 @ 19:21:54
Postat av: Anonym

Anons <3

2012-01-01 @ 19:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0