ALOHA

Olololol, har varit en rätt vacker dag! :D
Började halv 12 med en efterbliven svensklektion

Lol, min grupp fick sitta i ett annat rum än de andra... we suck :(

Ah, sen SO och Matte. <-- living hell, osv.
Slutade 15:55, åkte med Anna till stan! :) Vi gjorde typ inget... vi åt massa.. haha, fetton :love:
Hemma nu iaf, ska försöka fixa videon nu, den har typ sex med sig själv, så kan ta ett tag :(

LOL, bff flätade ihop mitt och hennes hår.. värsta fint! :( HÅRSYSTRAR! osv.

Älski har ju rött hår nu, vackert! :D

Imorgon ska jag iaf träffa Jacob för första gången! Trevligt :)
Inga pinsamma tystander här inte! Kommer säkert vara översocial och typ prata hela tiden... lol :(

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vet var du bor...

2012-01-24 @ 20:53:40
URL: http://aprilbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0