~ Face facts, You're not worth it,

Rubriken säger allt. Vet inte om jag kommer uppdatera något alls, eftersom risken är att ni bara får massor av deprimerande inlägg som gör att ni plågsamt vill ta livet av er :)

Long story short; I lost the best person I've ever met, I've ever known. <3

Så, ja, ska inte ge er min life story, men kan säga att jag antagligen inte kommer blogga mycket alls, eftersom jag är på botten nu. trodde inte att man kunde må såhär dåligt, men man lär sig något nytt varje dag! :')
Så, ja, om ni inte ser mig i skolan eller hör något från mig... Don't worry, jag lever... antagligen! :)

Ska gå och dränka Stockholm med mina äckliga tårar nu. Hoppas ni har det bättre än vad jag har det, Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Here comes the pain. Here comes the guilt. Here comes everything you ever had shooting right back at you.

2012-01-12 @ 22:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0