Bilder är ju aldrig fel! :D


Min sminkning idag, så jävla fail att jag drunknar i regnet :( Satte typ lösögonfransarna en halv cm ovanför mina äkta ögonfransar :( Älskar att mina ögon ser gröna ut... dom är blåa, god damn it! :O

Skolan idag jao. Vi är så fina, orkar inte ;( Fast, derpface..

Suddig bild från gårdagen! Ellas söta munk... :D

Fint att inte ens jag var beredd på bilden <33333
vi är så fula ;(

Äta chokladpudding med sugrör på donken.. That's some fancy shiet, y'all! :)

Ella har fina händer, tbh... lite avundsjuk :(

OMG, DERPFACE! :love:
Ser ni hur blekt mitt hår har blivit? Alltså, det rosa menar jag... :( Så fult.. orkar inte. Ska försöka hinna färga om nu i veckan! :) Ska ju hjälpa Ella med att färga hennes hår blont och blått/lila/nån annan random färg, på lördag tror jag! Kan ju passa på då så jag ser någolunda okej ut när Rasmus kommer nästa vecka, hohoh :blush:
Ska bleka utväxten också.. Den är typ 5 cm lång :( Så äckligt fult... ;(

Och jo, för den fina människan som undrade om jag kunde lägga upp en video på hur jag färgar håret: Jovisst kan jag det! Om jag hinner, dvs! Ska verkligen försöka, eftersom... ja, jag har inget bättre för mig förutom att försöka få ner Amnesia på datorn... Demon är så jobbig, så ska fan ta mig fixa hela spelet! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0