:blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: OSVOSV

Mår bättre, rätt bra faktiskt. Det blev en kort depression, lol. Men, ja, det löste sig :) Ska försöka få det att funka osv!
Så nej, jag är inte singel, sluta fråga. :( Jag menar, jag vet att jag är att dö för, att jag är så grymt underbar och snygg och snäll och rolig och bra och cool och awesome och fin osvosv... :cool:
Fast, Nej, jag skojar bara.. tyvärr ;(  Forever alone ;(

Och för er som undrar varför jag inte var i skolan idag: Tyckte helt enkelt att det skulle bli för jobbigt att gå till skolan och vara där en hel dag med massor av människor som ställer frågor om något som är väldigt personligt för mig. :) Skulle bara sluta upp med att jag börjat böla eller fått damp och slagit till nån liten unge... Vilket inte skulle bli så trevligt! :thumbup: Så, ja, jag valde att stanna hemma idag eftersom jag inte skulle orkat med eran "medkänsla" och era frågor om allt och inget. :) Var någon som frågade om jag inte var i skolan för att jag har AIDS... Nae, jag har inte AIDS.. än :bigeyes: Nejmen xD

Ska in till stan och träffa Ella snart, ta en fika och bara umgås! Kommer bli astrevligt :)
Slänger in en bild på ofixade mig, med världens fulaste hår... Ska fixa mig snart, haha!

Puss, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: lina

hur bleker du ditt hår? :)

2012-01-14 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0