CHACHA BLOGGEN!

Lol, mina rubriker är fina :blush:

Sov 4,5 timmar inatt, fml. :S Skolan började klockan 8, var en allmänt tråkig dag, inte mycket som hände liksom.. Inget spännande.. Förutom att min mattelärare hade T-shirt och Jeans på sig idag, istället för skjorta och finbyxor :D
Haha, lol, mitt liv är så intresant :thumbup:
Eftermiddagen blev inte som förväntad, men den blev jävligt lyckad ändå :)
Ellie har utegångsförbud och kunde inte vara med, och varken jag eller Anna färgade håret idag. Det ska vi göra imorgon, eller iaf jag, haha :)
Är så sjukt trött :( Sitter och pratar med Robin i skype och pratar med en otroligt vettig människa, haha! Glad att det finns några av de kvar i världen iaf! :)

Lite bilder från dagen, och mina otroligt vackra vänner. Underbara människor som betyder världen för mig ;(
:

Ellas Barbie,  HAHAH, älskar't! <3

Uppochner, men ja... LIVE WITH IT! :cool:

Ella är så stilig när hon springer runt med blött hår :blush:

Vackert? Ohja. Derp :love:

Springer runt med blekmedel som ett mongo? Oh, yeah, that's Ella.

Älskar Annas Derpface samtidigt som mitt failade Duckface.. Vi är fan perfekta för varandra. K?

Älskar Ella. Hon hade bakat bullar och gjord varm choklad ;(
Jag och Irma köpte kakor osv.. hoho :blush:

Kakor, som sagt :blush:

Ellas vackra bullar! :D

Såhär såg jag ut idag, ololol, inget speciellt alls! Precis som det ska vara! :D


Åh, älskar mina vänner. De är fan underbara. Så jävla bra människor är de verkligen! :)
Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte hade dem. <3

Kommentarer
Postat av: C:

Älskar dej <3

2012-01-20 @ 23:30:25
URL: http://createdbyella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0