Dagens inköp! :D

Jajamensan! Idag har jag gått på stan med mamma :) Köpte lite grejer och så, orkar inte skriva värsta långa inlägget eftersom jag är sjukt utmattad.. haha :( Men imorgon ska jag iaf gå upp typ klockan 7... för att göra iordning mig! Ska ju åka till Rasmus så snabbt som möjligt så att jag kan vara med honom hela dagen. Han åker ju hem snart.. eller, ja, på torsdag :(
Vi kommer dock ha det asmysigt imorgon, så ni kan suga apkuk! :cool: nejmen xD Det kommer bli asmysigt verkligen! :)

Men iaf, haha :D Här kommer lite bilder från dagen och vad jag köpt osv :)

Fika på Wayne's Coffee? Hell yeah. :cool:
Chai-latte för fan! :D

Min otroligt fina jacka... Alltså, seriöst, den är så fin att man typ drunknar i regnet ;(
Marinblå kappa typ, med skärp och knappar, från topshop :)

Vinröd kofta från American Apparel! Superfin! :D
Typ den enda röda nyansen som inte skär sig mot mitt rosa hår :thumbup:

Dålig bild, men ffuuu! :mad:
Mascara från IsaDora och flytande eyeliner :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefin jacka c:

2012-01-04 @ 02:53:49
URL: http://shitlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0