Depressed mode: Activate. :thumbdown:

Kom nyss hem.. Mötte upp Rasmus typ 40 minuter innan hans tåg åkte. And nao, he iz gone. :|
Så nu ska jag typ sitta och vara deprimerad och äta massor av choklad och glass. Det funkar ju i filmer :cool:
Nejmen xD Det kommer bli jobbigt att inte kunna träffa honom på några veckor.. Men han lovade att fixa han kunde komma hit igen någon helg om typ 2 veckor, så det löser sig! Vi klarar det :) Ska ta det som en man! :cool:

Alltså, var helt efterblivet i T-centralen... Vi satt och väntade på hans tåg, och så kommer det fram en kvinna i 25års åldern och bah: Ursäkta, ska ni till Malmö? :)
Så svarade Rasmus att han skulle till Lund.
Och den där kvinnan bah: Jahaja, min pojkvän har glömt sina byxor här.. Skulle du kunna ge dom till honom? :)

I lol'd... Han fick typ hans nummer och namn, så nu ska han typ möta upp någon random kille på 30 bast och ge honom ett par byxor... :thumbup: Spännande! xD Vem vet, han kanske är värsta peddot som våltar min lilla pojke! :o Dat wud be funneh..

Jag atm:

Finfint! Inga lösögonfransar dock. Kändes onödigt! :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

awsome hår!

Wanna trade links ? :)

2012-01-05 @ 13:45:11
URL: http://sophieocarinas.blogg.se/
Postat av: Pam

Vill du bli Dagens Blogg?? Gå in på min blogg och kommentera så haru chansen att vinna!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0