DUUUDEEEE :D

Hejsaaan, lolo, länge sen jag skrev känns det som, men ah!:D Har haft bättre saker för mig, helt enkelt :)

Igår åkte jag in till Lidingö och träffade Rasmus, vi åkte och hämtade Ella, som var skitdryg och ville inte vara med oss, haha drygt jao! Men ah, screw that! Vi åkte iaf in till stan och mötte upp Bff, och vi tre mötte upp Rasmus kompis Ewis, och hennes kompis Matilda :) Trevligt värre :thumbup: Sen efter en stund kom Mickis och Nelly/Nellie.. (döm mig inte :( ) Ewis och Matilda behövde jobba iaf, men ah, sen kom Chris efter ett tag också och vi umgicks ett bra tag :) Satt typ på Waynes Coffee i 2 timmar, haha :blush:

Slutade med att Irma sov hos mig och vi hade en mysig gaykväll, haha :)
Nu ska vi in till stan och fika, sen blir det att spendera natten i Irmas säng ;) ;) ;) Osv.

Vacker frukost :D

Kommentarer
Postat av: Gnubben

Snygg :* Ligga? <3333333333

2012-01-29 @ 13:33:14
URL: http://ligga.se
Postat av: Anonym

Hon är min. Skärp dig nu ;@@@@@@@@@@@@

2012-01-29 @ 13:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0