En månad idag :blush:

Hoho, idag är jag glad! Nämligen en månad med älskling idag :blush:
Inte träffat honom idag dock, eftersom han inte ville/kunde/blev bortförd av aliens. ._.
Men ah, igår åkte jag in till stan med Bff och fikade lite snabbt på ett mysigt café iaf :)
Direkt efter det åkte jag hem till Rasmus i några timmar och hade det mysigt innan han slängde ut mig ;(
Nejmen, ah, åkte sen ungefär vid 21 hem till världens finaste bästavän och hade en übergay kväll :D Sov där också :) Gawsh, älskar henne. Typ världens bästa människa. ;(

Idag vaknade jag så sjukt tidigt. Klockan 10 ungefär. Liksom, aahhh, aldrig sett solen så tidigt på en helg :bigeyes:
Kollade på Starwars med bff också.. hahaha, sämsta filmen ever, om jag får säga det själv. Hatar den. De enda som är bra i själva filmen är ju Yoda och Darth Vader! :(
Liksom, ah, meningslös film enligt mig jao! :D
Åkte därifrån runt 14 kanske? eller ja, nåt sånt! :) Åkte in till sickla och handlade med föräldrarna, haha.. älskar fan att handla mat med dom, alltid så random... xD
Imorgon efter världens längsta skoldag ska jag iaf träffa Rasmus, trevligt värre. Fick dessutom en av hans tröjor igår.. har typ bott i den sen dess. Så mysigt så man typ drunknar i regnet :(

LOL, på tal om ingenting: gjorde värsta fina tröjan av Rasmus kofta :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0