Färga håret n shiet!

Ye, idag efter skolan glider jag hem till Ella, som kommer ha bakat bullar ;( That's my baby! ;(
Lol <3
nejmen, ja! Hon ska tydligen ha bakat bullar! :D
Ellie och Anna kommer vara där också, kanske Bff, vet inte riktigt.. :)
Men ah, Ella ska blondera håret, dvs hon ska bli blond, och sen färga in blått :) Jag har kvar blå färg, så hon får den, haha :)
Anna ska färga mörkbrunt eller rött :)
Ellie ska färga luggen lila/rosa, hon får färg av mig och Ella :thumbup:
Och jag ska bleka utväxten och färga in rosa igen :)
Kommer bli apnajs osvosv :cool:

Men först måste jag klara mig igenom skoldagen... :thumbdown:
Pusshej! :)

Hinner aldrig fota mig på morgonen, så här har in en gammal bild... ifall ni glömt hur jag ser ut liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0