FML :mad:

Skolan har börjat igen. Hate it. Min skola suger apballe. Finns typ 10 pers där som är tillräckligt vettiga för att föra ett normalt samtal med :mad:
Vill byta, har sökt till andra skolor, men har inte kommit in ;( Forever alone in a crappy school :(

MEN MEN! Dagen var väl som en vanlig tisdag, I guess! Svenska, Lunch, SO, Matte med en lärare som luktar svett och ser ut som en svamp :D
LOVE IT! Fast, nej. :S
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår träffade jag Ella i T centralen, åt på donken, lololol, sen tågluffade vi typ lite innan vi mötte upp Ellie i T C igen :D
Träffade på Nemo typ 71 gånger också.. Weird, but true :(

ANYWAY, bilder från igår ^^

Hjärndöd Ella med Mobboffer Ellie. <3

På donnken för andra gången.. :3

HAHAHHA, ALLTSÅ.. Min favoritbild of all time.

Look at all the fucks I give om att bilden är sne :( Så jävla fint! Jag och Ella tog någon liten unges Happy Meal låda och gjorde armband ^^

Vet att jag är sämst på att uppdatera på min fina lilla blogg, men tycker att ni kan tycka om mig iaf..! :thumbup:
JUSTE, länka er blogg i kommentarerna så jag kan följa er! :D

Fint att allt blev i stor text..? ._.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-01-10 @ 19:44:11
URL: http://epicfailquotes.devote.se/
Postat av: nella

bloglovin byte? :)

2012-01-12 @ 13:06:58
URL: http://nellaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0