Hemma idag, lololol :thumbup:

Ja, är hemma idag... personliga anledningar, kan man säga.. fast inte riktigt ändå kanske? Eller? :bigeyes: I guess you'll never know! :D

Sitter i skype med Uffeh, som är helt jättedryg och spelar WoW eller nåt liknande, fattar inte ett skit om vad han pratar om :( Fattar inte varför han inte är i skolan heller! :mad:
Meeeeen, jag borde typ äta något snart eller åtminstone ta ett glas oboy :love:

Älskar seriöst att äta. Älskar mat.
Om jag har tråkigt? Ät.
Är jag ledsen? Ät.
Trött? Ät.

OSVOSV. :thumbup:
Mat är the shit, u no? Blir dock aldrig fet känns det som. Känns också som att jag borde bli det snart? :(
Careface liksom? Ska ändå börja träna snart, så :cool:

Lagom snyggt ;(

Kommentarer
Postat av: Anonym

FORTFARANDE FJORTIS :D

2012-01-11 @ 15:09:02
URL: http://www.salami.se
Postat av: Anonym

FORTFARANDE SNYGGARE ÄN DIG

2012-01-11 @ 17:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0