HOT TAMALE! :cool:

Hahah. alltså, lol... Jag var och handlade på Willy's med Rebecka och pappa (badass)  :cool:. Och, ja man kan säga att min familj är lite speciell.. haha xD Från ingenstans började Rebecka sjunga på den här fina låten:

Och det slutade med att vi skrek "HOT TAMALE, HOT HOT TAMALE, HOT TAMALE, HOT HOT! DO YOU LIKE TAMALE, COLD TAMALE? NO! I LIKE HOT TAMALE!" osvosv... Stackars pappa som behövde stå ut med oss..! :)

Hahah, ja, men iaf.. Vaknade av att Rasmus ringde mig klockan ett.. bara för att säga att hans lillebror lyssnade på Tokio Hotel (som suger kamelballe :thumbdown: ) Och så tvingade han mig att gå upp ur sängen, vilket jag gjorde... :( Behövde dessutom gå ut med hunden också, osminkad och fult hår :thumbup:
Sen åkte vi och handlade, hohoho :D

Har inte ätit på hela dagen, så borde kanske göra det nu.. Fattie: activate! :cool:

Kommentarer
Postat av: Eira

åhh, hahah minnen! kunde alla lyricsen till hans låtar innan! men narwhal (stavning) låten är den allra, allra bästa!



2012-01-06 @ 19:34:50
URL: http://sukkersukker.blogg.se/
Postat av: Ella

Om du undrar varför du har så många besökare idag så är det för att jag går in på din blogg och lyssnar på Hot Tamale hela tiden :$

I'm addicted D:

2012-01-07 @ 21:39:08
URL: http://createdbyella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0