Hur fan ska det här gå..? xD

Hahah, usch, mamma tvingar mig till att låta henne träffa Rasmus... Så imorgon, så pass tidigt som klockan 10, ska vi träffas över en fika på stan. :|
Kommer bli så pinsamt.... ;( Hon kommer säkert förhöra honom T___T Alltså, herregud... kommer bli hemskt ;(
Men ah, hon lovade att hålla det under 20 min iaf... så, sekunden hon överskrider den tidsgränsen drar jag med Rasmus ut därifrån. Badass. :cool:

Men, ah.. sen direkt efter det så åker jag och Rasmus hem till honom och har det allmänt trevligt! :D
Men ja, vi hörs imorgon bitti, om jag hinner! Annars blir det fram mot kvällen! Bättre sent än aldrig, right? :)

Godnatt fan! :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0